Inga bilder

Igår skulle jag lägga ut bilder på när jag lyckats bygga ihop sängen alldeles själv, Henrik försökte hjälpa till men skickade iväg honom.
PÅ alla fina grejer Emma fick från stan, på vagnen som fått nya fina detaljer.

Men va händer, jo mitt minneskort till kameran går sönder. Så bara att köpa ett nytt :(
Igår åt jag lunch med Janna, skulle bara äta men blev självklart en hel del shopping.
Emma fick världens finaste pyjamas.

Vi åkte runt och kollade skötväska, hittade ingen jag ville ha. Tillslut på stadium hittade jag den som passade perfekt till vagnen. Den får funka fast det är en vanlig väska.

Nu ska jag börja tvätta bebiskläder sen återigen lunch med Janna och även Sofia denna gång.

Kommentarer
Postat av: Danialjohanna

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-09-26 @ 10:50:36
URL: http://danialjohanna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0