Tråkigt väder

Idag har vi haft så otroligt tråkigt väder, man har inte ens velat gå utanför dörren.
Vilket jag i princip inte gjort, efter jobbet la jag mig i soffan och såg serier, och det har jag gjort hela dagen.
Tog en paus ett tag och for ner på stan för att titta på när Henrik spelade beachvolleyboll cup på stan.
Men regnet bara öste ner så for hem nästan på en gång.

Ikväll har Henriks mamma varit här och vi har bara suttit i soffan och druckit kaffe och pratat, alltid lika trevligt.
Måste säga att jag har tur som har så bra svärföräldrar.
De flesta klagar alltid på sina men jag har inte ett ont ord att säga om dem.

Näe nu är det dax för sängen, man blir så trött av det här vädret. Och Henrik är helt slut sen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0