7 veckor

Jag är verkligen sämst på att blogga nu för tiden.
Känns som att tiden inte räcker till.

Helgen var så mysig, att ha Henrik hemma fyra dagar är lyx. Skönt för min kropp med lite avlastning och fått sova lite extra på nätterna.

Idag blir Emma sju veckor, oj vad tiden går fort. I helgen rensade jag ut alla hennes kläder i storlek 50 och snart växer hon väl ut storlek 56 också.
Träffade Hanna och hennes 7 månaders son idag. Känns helt sjukt att Emma ska vara så stor om 5 månader. Längtar men ändå vill man alltid ha henne så här liten.

Annars är Emma en otroligt glad och nöjd bebis. Hon skriker bara när hon är hungrig och jag inte är tillräckligt snabb. Visst gnäller hon lite när det kniper i magen men annars ligger hon mest bara och ler och pratar.
En väldigt social liten flicka.
Alla säger att vi ska vara glad att vi har haft sådan tur att få en sådan snäll och lugn flicka, och det är jag verkligen. Men skulle älska henne lika mycket om hon skrek hela dagarna.

Nu ska jag fortsätta slå in julklappar medans Emma sover i vagnen. Sedan kommer Henrik hem och det blir middag och mys.



Mitt hjärta en dag gammal





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0