Bakverk

Igår bakade jag en av mina nya favoriter, havrekakor med vaniljfyllning.
Sara fick mig att smka en kaka som hette havregoding, var först skeptisk till den men den var så sjukt god.
Tyvär har jag inte hittat receptet så fick göra en egen variant.

Smakar inte lika, är inte ens samma typ men otroligt god. Som sagt beroende framkallande.

Förra veckan fick Henrik önska vad jag skulle baka, han valde då passionsmoussetårta som han tjatat länge om.


Mina älskade havrekakor



passionsmoussetårta, denna gång som ett hjärta



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du är då så duktig min dotter:)

2010-12-30 @ 23:03:11
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Zandra

den där passionsmoussetårtan skulle jag gärna kunna ta receptet på om jag får :) såg supersmarrig ut!

2010-12-31 @ 13:12:35
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Mona

*HAVREGODINGAR*! Jag föll handlöst för dem när jag väl vågade mig på att ta en när vi fikade på Victoria´s för några månader sedan. Sjukt goda! Har försökt göra själv men får inte till havrekakan, den blir för kompakt. Dina ser fina ut...recept? Tackelitack på förhand! :)

2012-11-29 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0