Dag 4

Min bästa vän

Jag har många bra vänner jag skulle vilja skriva om men finns bara en bästa vän.

Som ni kanske läst innan så är det Awaz, även kallad turken (fast hon är inte turk).
Hon är den jag kan lita på till 110 %, prata med om allt oavsett hur konstigt saker kan låta och hon förstår mig alltid.
Det jag gillar mest med henne är hennes ärlighet, av henne får man alltid höra sanningen.

Hon har allt som en vän ska ha.
Fast hon bor i London är hon den som står mig närmast. Den jag pratar mest med. Den som alltid finns där.

Har alltid sagt att det är riktig vänskap ifall man kan bo så långt ifrån varandra, kanske inte prata med varandra på en månad men ändå vara lika bra vänner.

Hon kommer även bli Emmas gudmor, ett självklart val både av mig och Henrik.


Kommentarer
Postat av: Malin Melin

Så fint.Viölka fina flickor ni är.Tårar rullar från min kind.Kram på er

2010-12-04 @ 20:57:45
Postat av: Bawa

Jag älskar dig så mke min lilla Em!!! du är den bästa som har någonsin hänt mig!!!! Och att få bli Emma gudmor är helt otåligt, kan inte sluta och tänka på de!!

2010-12-08 @ 00:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0