Dag 6

Tio saker ni inte visste om mig:


¤
Att jag tycker Will Smith är världens snyggaste kille (efter Henrik såklart :))

¤
Att jag räknade pengar i hubba-bubba när jag var liten.

¤ Att det värsta jag vet är folk som är sena eller att vara sen själv.

¤ Att jag har sådan tandläkarskräck att jag fick lustgas tills jag var 19 år.

¤ Att jag aldrig kan vara nöjd över något jag själv tillverkat, hittar alltid fel.

¤ Att jag fortfarande inte kan gå på A-brunnar.

¤ Att min stora dröm när jag var liten var att ha guldskor, vilket jag aldrig fick.

¤ Att jag verkligen önskade mig att få en dotter. (hade nog blivit lika glad över en son)

¤ Att det är nog svårt att hitta någon som är lika kräsen som mig.

¤ Att jag älskar att läsa reklam


Kommentarer
Postat av: Zandra

inte finns det väl några fel på lilla emma, och hon har du tillverkat. ;)



jag går inte heller på A-brunnar och jag älskar också reklam :)

2010-12-06 @ 20:11:19
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0