Presentation

En presentation av sig själv är kanske inte det lättaste.

Heter Emelie Lannér och är 24 år gammal. Bor i Umeå med min sambo/fästman Henrik som jag varit ihop med i över fem år och dotter Emma som är 5 veckor i en bostadsrätt på Ålidhem.
Föddes i Malmö men flyttade till Jokkmokk när jag bara var några månader gammal. När jag var fem år gammal flyttade vi till Umeå och har bott här sedan dess.

Jag har tre syskon, som jag berättar om sedan. Mamma, pappa + bonus. Tre helt underbara syskonbarn, Casper, Theodor och lilla Joseph.

Jobbar på Hotell Björken som restaurangbiträde men är just nu mammaledig. På gymnasiet läste jag livsmedelsprogrammet med inriktning chark/styckeri. Men har jobbet i restaurangbranschen sedan jag var 11 år. Började i Pappas restauranger och tog mig sedan vidare. Älskar mitt jobb men blir nog att börja leta efter ett nytt eftersom mina skador i nacke och axlar inte klarar av den fysiska biten.

Den 19 januari 2009 var vi med om en bilolycka som gav mig whiplashskada som jag nu dras med och försöker få ordning på hos sjukgymnast och läkare.

Den 5 Februari 2010 var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, den dagen visade graviditetsstickan ett plus och vi fick veta att vi väntade vår lilla Emma. Den 26 Oktober samma år tittade hon ut, världens mest underbara flicka.
Det var den absolut lyckligaste dagen i mitt liv, det går inte att beskriva den lyckan.

Och nu vaknar hon så hinner inte skriva nå mer.


Kommentarer
Postat av: Janna

på elviras födelsedag? det visste jag inte :)

2010-12-02 @ 19:00:18
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0