Standag

Idag har vi haft en heldag på stan.
For ner redan halv elva och åkte hem vid halv fyra.
Var meningen att jag skulle shoppa nya kläder men blev inte så mycket till mig, däremot hittade jag tillslut amningsbh, kommer underlätta en hel del.

Men Emma fick julklappar, skulle inte köpa men vi kunde inte hålla oss. Vi köpte på ett ställe vi sagt att vi inte komme handla på för det är onödigt dyrt men vi var tvugna :)

Vi åt även lunch på Olearys, lillebror gjorde goda hamburgare. En riktig lyxdag.
Ikväll har jag och Emma varit hos Moster/syster och ätit middag och underbart god kladdkaka.
Tittat på idol och Emma har bara myst. Henrik var på middag med jobbet som de vunnit i Pedal for medal.

Nu ska jag se klart Idol sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Sängen är fixad så nu väntar jag som en galning på att ni ska komma upp. Jag ska mysa med Emma hela helgen så då får ni ta det lugnt och vila upp er:) Jag hoppas det inte är så kallt när ni kommer för jag har tänkt ta med mig lillan ut på promenad så ni föräldrar kan vila en stund. Älskar dig! Kram// Mmamma mu

2010-12-10 @ 23:29:40
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0