Bakdag

Idag har det regnat sedan vi klev upp.
Så det fick bli en bak dag.
Har precis bakat super goda vaniljbullar (Lägger upp bilder senare.)

Sedan ikväll ska jag lära mig av svärmor att baka hennes bröd, eller stå och titta på som jag brukar.
Man vill inte lägga sig i när proffsen bakar.
Ett av mina största intressen är att baka, men inte bröd utan godsaker.
Har tyvär inte bakat på länge eftersom min axel inte riktigt velat vara med, men idag hade jag sådant sug.
Och det var så roligt.

Att baka för mig är avslappnande, förut när jag haft en stressig dag så började jag baka för att koppla av.
Jag bakar inte för att äta (fast självklart gör man det också) utan för att det helt enkelt är så roligt.
Kommer nog bli en riktig bullmamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0