Farsdag

Idag är det Henriks första farsdag. Det har vi firat med att han fick kliva upp på morgonen med Emma medan jag fick sova lite extra.
Att han sedan serverade mig kaffe i soffan. Sedan lagade han lunch till mig medans jag och Emma myste i soffan.
Han for iväg och tvättade bilen sedan har han lagat tacos till mig.

Vilken bra farsdag han haft :)

Fast nu ska faktiskt han få fika i soffan och present. Sedan få se fotbollsmatchen ikväll.
Så lite bra får han det också :)

Hälsar även grattis till min egen pappa på farsdag. Han bjöd oss på middag idag men eftersom Emma är så förkyld och inte alls nå pigg så var vi tvungen att tacka nej.
Tråkigt för det hade varit så trevligt.

Emma testar babygymmet farbror Roger kom med igår




Kommentarer
Postat av: Zandra

hon växer så det knakar. hoppas ni får krya på er ganska snabbt. snabbare än vi iaf. usch. 3,5 veckor är inte roligt att vara förkylda ska jag säga...

2010-11-14 @ 20:56:20
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0