Inte liten längre

Min lilla flicka har börjat bli stora flickan. Märkte idag att hon börjat växa ut storlek 50.
Det passar nog ett litet tag till men börjar bli smått.
Så idag tog vi en promenad till stan och köpt lite nya kläder i storlek 56, tråkiga är bara att nästan alla kläder i storlek 56 på Lindex är slut, så fick inte de plaggen jag ville ha

Sedan blev det lunch med syster/moster på stan och jag fick amma för första gången på stan.
Fast inte mitt på stan, skulle jag aldrig göra utan i fika rummet på Body Shop.

Nu är Henrik Emmas pappa på papper också. Och nu har han hälften av vårdnaden.
Skönt att det äntligen är fixat så vi kan skicka in namnpapprena.

Nu ska jag och Emma bara mysa i soffan och försöka komma på vad vi ska laga till middag.
Förslag?


Slut efter standag




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men jäsiken vad lillan har vuxit!! Du har dunderhonung i mjölken:) Det gillar mormor.

2010-11-19 @ 00:28:29
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0