Julkänslor, sjuka och viktuppgång

Mitt hjärta är fortfarande sjuk och inte blir det bättre heller.
Det är så otroligt jobbigt att se henne när hon nästan inte kan andas. Men enligt läkarna är det inget man kan göra. Bara hoppas på att det går över snart.

Det enda är att vi måste va noga med att hålla koll så hon inte blir sämre, är visst vanligt när de är så här små att det går vidare till lungorna och de får lunginflammation. Och det vill vi verkligen inte.

Men vikten går bara uppåt, 3690 gram igår. Hon går nästan upp 50 gram per dag, jag måste ha super mjölk!

Jag har så extrema julkänslor, längtar så otroligt till nästa helg när vi får julpynta och börja julbaka.
Vi har varit och köpt ny julbelysning till alla rum, kommer bli så fint.

Längtar efter att få baka lussebullar (jag bakar lussekringlor), ha massa juldekorationer, julklappar under granen, äta pepparkakor och dricka julmust i mängder.
Det är så mysigt.
Denna jul blir allt så mycket bättre för nu har vi Emma att göra allt för, börja skapa egna familjetraditoner.

Nu ska jag och Emma gå och förbereda middagen, blir hemlagad pizza.


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag älskar att vara mamma. Känns som att jag var gjord för att göra det här. Känner mig så lugn kring allt som gäller Linnéa. Tills hon blir sjuk eller så såklart. Det är som det här jag har gått och väntat på i princip. Inte visste jag att jag skulle ha barn med killen som jag träffade när jag var 13. Häftigt!

Ja jag förstår verkligen hur det känns. Usch. Jag hoppas verkligen att ni får ha gjort eran sen när ni är friska igen. det är inte roligt att för dem när deras näsa är alldeles täppt.

Linnéa är 2 månader nu. Hon är född 13 september. Det går snabbt. 9 veckor. shit.

2010-11-17 @ 15:38:15
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Sarah

På Barnens Hus!

2010-11-17 @ 17:44:20
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Anthonyline

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-05-11 @ 08:19:45
URL: http://anthonyline.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0