Måndagslyx

Idag har vi som vanligt varit ut på våran promenad, sedan har vi varit och ätit lunch
med moster Sandra på Finas.
Sedan gick vi hem och Emma och moster har bara myst. Sedan kom Kusin Casper hit men han ville bara spela tv-spel.
Dagen går fort när man har besök.

Vi har kollat på doplåtar och försökt hitta vilken låt vi ska ha, har svårt att bestämma mig.
Någon som har förslag på låtar?

Nu har vi städat undan här hemma och väntar på att Henrik ska komma hem.
Idag känner jag mig så otroligt inspirerad så det blir färdig risgrynsgröt, måndagslyx! Henrik har det så bra, ha ha :)


Moster och Emma





Casper har blivit stora pojken


Kommentarer
Postat av: syster

Ja det var verkligen lyx att få hänga med mina favvo brudar idag!!

2010-11-22 @ 21:46:00
URL: http://livetmedsandra.blogg.se/
Postat av: Zandra

"Himlen måste sakna en ängel"



Den låten är underbar! Eller "älska mig för den jag är"



sv: jo vi har det toppen här hemma. njuter varje dag och natt. inatt när jag var uppe med henne och hon var glad så länge man höll henne så började jag nästan gråta. för all kärlek man har till henne som inte får plats i henne vet man inte vad man ska göra av. hon är ju så vacker och underbar. och att man har gjort henne själv är ju världens grej. att man kan göra något så perfekt!



jag gissar att du känner ungefär likadant?



och jag håller med dig om att det känns som om dom alltid har funnits här hos oss. men att man var en höggravid tjockis alldeles nyss...

2010-11-23 @ 09:34:07
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Marja

Hej på er!

Jag har världens bästa doplåt, den heter "Älskade barn" och jag hittade den på en dopsajt (kommer tyvärr inte ihåg vilken det var). Den låten/texten skulle passa perfekt åt er, sök den!

Härligt att läsa att allt går bra för er!

Ha det bra, sköt om er!

Kramar Maria med flera

2010-11-23 @ 18:29:42
URL: http://mariasbilder.blogg.se/
Postat av: Marja

Hej på er!

Jag har världens bästa doplåt, den heter "Älskade barn" och jag hittade den på en dopsajt (kommer tyvärr inte ihåg vilken det var). Den låten/texten skulle passa perfekt åt er, sök den!

Härligt att läsa att allt går bra för er!

Ha det bra, sköt om er!

Kramar Maria med flera

2010-11-23 @ 18:30:37
URL: http://mariasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0