Nanny

Sex dagar kvar tills första advent, längtar som bara den.
Vi ska tjuvstarta med att pynta redan på lördag för på söndag blir det julbak med Sandra och barnen.
Har blivit en tradition hos oss, tredje året i rad nu.
Troligtvis kommer Tim med familj också så då blir det alla Emmas kusiner från min sida här.

Henrik skulle fixa klart uttagen vid fönstrena så vi kan hänga upp belysning men det slutade med att jag somnade på soffan och vaknade nyss så han hann inte göra så mycket.
Men Emma fick lite extra pappa mys ist och jag fick lite välbehövd sömn.
Att vara mamma är underbart men skulle inte ha något emot en nanny på nätterna.

På fredag blir Emma en månad, helt sjukt. Det känns som att vi alltid haft henne samtidigt som det känns som vi var på förlossningen igår.
Vars tar tiden vägen? Snart är hon ett år och springer runt här.

Nu blir det matning som vanligt sen hoppas jag hon vill sova, för de vill jag.


Ligger och pratar med pappa



Kommentarer
Postat av: Zandra

tro mig, det går hur snabbt som helst. Linnéa är ju redan två månader och snart är hon tre. på lucia. och det kommer att gå snabbt. December går alltid fort. och man tror heller inte att dom kan bli sötare men det blir dom, hela tiden. det är underbart! har hon börjat le ännu?

2010-11-23 @ 09:27:09
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0