VARNING

Imorgon blir Emma en månad gammal. Det är helt sjukt att det redan gått en månad.
Hon har börjat le jätte mycket och ligger och pratar. Sover ganska mycket på dagarna och är vaken större delen av nätterna.
Försöker hålla henne vaken men är inte det lättaste, får nog acceptera att det är hon som är chefen här hemma just nu :)

Hon har även börjat med något nytt. VARNING FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!
Igår natt när Henrik skulle byta blöja skrek han på mig, där inne står han med bajs över hela sig själv och på skötbordet ligger Emma nöjd som bara den. Har nog aldrig skrattat så mycket.

Men det fick jag igen sen, samma sak hände mig. Hade bajs från ansiktet ner till fötterna, över hela golvet och skötbordet. Kunde inget annat än att skratta då heller, och Emma tittade bara på mig med ett stort leende.
Samma sak hände två gånger idag

Nu ligger hon nöjt och sover i babysittern, jag har hunnit städa undan i lägenheten och tänkte börja sy gardinerna om hon nu tillåter det.

Ikväll blir det fika med alla tjejer, Nina och hennes lilla Neo som är 11 dagar äldre än Emma är och hälsar på från skåne. Kom inte ihåg senast jag träffade henne så ska bli så roligt.
Och Emma har planerat att mysa med Janna hela kvällen.



Vårat hjärta fem dagar gammal. Stulen från www.gillasfoto.blogg.se


Kommentarer
Postat av: janna

åh. underbar bild. saknar min babylove!

2010-11-26 @ 09:01:18
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0