Henrik är bäst

Ibland har jag världens bästa pojkvän, idag är en sådan dag.
Tror han lessnat på mitt tjat om att en overlock symaskin skulle göra mina mössor osv så mycket bättre.
Så idag kom han och sa att på måndag ska vi fara och köpa symaskinen jag tittat på.

Att jag får den som "Tack för att du trycker ut min dotter present" (Något jag hittat på att man ska få).
Så på måndag blir jag med ny symaskin, om du inte Emma tittat ut innan dess.
Självklart har jag kvar min gamla för en overlock är bara ett komplement till en vanlig.

Nu är jag lycklig. Så kommer inte sy nå mer fören jag fått den. Men efter de kommer jag bo där, det bästa är att jag kommer förminska arbetstiden med hälften så kan sy ännu mer.

Nu måste jag beställa mera tyg för att fira.



Den bästa i hela världen


Kommentarer
Postat av: Farmor

Det förstår jag att du är lycklig. en overlock har alltid varit min dröm det är halva arbetet med en sådan.

2010-10-09 @ 17:32:51
Postat av: Zandra

men det var tametusan inte dåligt. och ja, du ska klämma ut en liten tjej så du förtjänar den!



nu ska jag bara tvinga daniel att köpa en "jag tryckte ut din dotter present" till mig :)



sv: jo pyjamas är så gulligt och sött och jättebra för små bebisar som har svårt att hålla värmen på nätterna.

förr sov jag alltid utan kläder. nu är jag så himla frusen av mig så jag måste alltid ha pyjamas på mig.

2010-10-09 @ 18:59:21
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Elisabeth

Men vad han är snäll! Säg att svärmor också är glad för att han skämmer bort min lilla dotter:)

2010-10-09 @ 21:49:01
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0