Lyxfrukost

Idag vaknade jag vrål hungrig så gjorde en ordentlig frukost. Brukar bara äta fil å flingor och en kopp kaffe men nu blev det "lyxfrukost".

Håller nu på att städa iordning i lägenheten och snart ska vi på förhoppningsvis vårat sista barnmorske besök.

En sak jag märkt under graviditeten är att folk blir så mycket vänligare mot en. Okänt folk kan komma fram till en och fråga hur det känns osv. Öpnna dörrar när man kommer, låta en gå före.
Sådant som aldrig någonsin skulle hända annars.

Igår på Ica när vi stod och packade ihop våra varor började mannen bredvid fråga hur länge det var kvar, hur det känns, om det är spännande. Man är inte riktigt van att folk börjat prata med en bara sådär.
Men det är faktiskt ganska trevligt.

Men så finns det även de som är kanske lite för "trevliga" och bara kommer fram på stan och känner på magen, oftast utan att ens fråga. Man tycker folk borde ha lite mer vett än så, skulle aldrig kunna gå fram till någon jag inte känner och klämma på dens mage.


Min "lyxfrukost". Fil och fiberflingor. Grovlimpa med sotarskinka och ost. Tropisk Juice och kaffe.



Kommentarer
Postat av: janna

the studio. kommer bli sjukt kul. modell för en dag! Ibland måste man unna sig en tjejkväll utan barn och utn karl ;)

2010-10-13 @ 11:15:25
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0