Omogen

Barnmorskan idag gick inte som jag tänkt.
Allt såg bra ut, fast fick veta att min livmodertapp är omogen så någon bebis de närmaste dagarna lär det inte bli.
Fick remiss skickad så jag kan fara till SMV nästa vecka för ultraljud och kontroll.
Får troligtvis då en tid för igångsättning.

Trevligt, trevligt, NEJ! Vill ju att allt ska starta naturligt. Men chansen finns ju fortfarande.
Min barnmorska tyckte iaf att jag såg redo ut, nog less :)

Nu blir det film, mys och besök av Henriks kompis.

Kommentarer
Postat av: Zandra

det där kan gå snabbt. ge inte upp hoppet. en av mina kompisars vatten gick mitt under undersökningen på överburenhetskontrollen.-

2010-10-22 @ 18:59:25
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0