Sallad

Blev så sugen på sallad till lunch så for på Ica supermarket och köpte.
Det bästa där att du kan själv plocka ihop din egen sallad vilket jag tycker är jätte bra.
Det enda dåliga är att det är väldigt ojämn kvalitet. Ena gången är det jätte bra och andra inte.

Som idag, gurkan var dålig, avokadon fryst och kräftorna smakade surt och de har bytt ut sina goda dressingar mot pommes dipp.

Far nog hellre på Ronyas där de har den bästa salladsbuffen men det funkar ändå när man inte orkar det.

Nu ska jag leka med symaskinen, sett serier hela morgonen. BF+4 idag.


Jag slapp laga mat iaf :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

ja det är underbart att kunna gå en rask promenad med barnvagnen. det var en sån grej jag längtade till så mycket när jag var gravid. mina höfter är äntligen helt återställda så nu är det bara att trampa iväg. ska snart på promenad igen med en mamma från föräldragruppen.



har ni varit med i en föräldragrupp?

2010-10-19 @ 12:42:07
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0