Torrt fika

Att gå på stan extremt höggravid en lördag är absolut inget att rekommendera.
Det var så sjukt mycket folk på stan, kunde nästan tro att hela umeå var där.
Henrik fick en del shoppat på stan men jag hittade inget av det jag var ute efter.


På vägen hem stannade vi på ica. Gick sedan på Finas för att köpa med oss fika hem.
De har alltid så otroligt gott fika och till bra priser. Men idag var det jätte dåligt.
Min krämbulle var stenhård, henriks fika var torrt. Men min gick inte alls att äta.
Besviken!

Men tur jag hade mina pepparkakor som jag är sugen på hela tiden.



Ser god ut men var torr som fan.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag? :)

2010-10-23 @ 18:20:01
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0