Vackert med snö

Att vakna och titta ut nu på morgonen var underbart. Helt vitt och vackert.
Hoppas bara snön stannar nu, men om det blir som det brukar så tinar det bort under dagen.

Sitter nu och dricker mitt kära hallonbladste som inte heller det verkar hjälpa.
Vi har precis gått igenom alla vinterkläder och självklart var det bara skorna som passade.
Men så långt ifrån var det inte. Börjar bli lite tufft utan jacka så nu får hon komma snart.

Gick förresten in i v. 42 idag, känns sååå underbart!! Men i magen mås det bra, hon är helt galen där inne.
Ibland kan man tro att hon tänkt trycka ut sig själv genom magen.
Men skönt att veta att hon iaf har det bra, lite för bra bara.

Nu blir det fixa lite hemma sen blir det nog en stan tur och nog en tur till alla affärer vid ersboda.
Mysigt med helg när Henrik är hemma.

Kommentarer
Postat av: Zandra

jag kan tänka mig att alla säger såhär och jag är väl bara en i mängden men:



passa på att göra saker bara ni två. för det kommer aldrig att bara vara ni sen. :)



passa på att se filmer, boka lite massager (av varandra), laga mat, baka och bara ta hand om varandra.



får du må bra själv såhär i slutet då? hur känns det i kroppen? inga värre krämpor hoppas jag?

2010-10-23 @ 17:08:57
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Zandra

jasså. det trodde jag inte. självklart ska ni passa på att bara vara ni innan lillan kommer och stökar runt och fyller era liv med annat än ni är vana.



när du säger sådär så minns jag precis ´hur det var för mig sista tiden. man mådde kanon men egentligt svårt att sova, gå, stå och röra sig. jag tänkte precis som du: det kunde varit SÅ mycket värre egentligen. kämpa på nu! det är ju trots allt slutspurt. och nu kan det hända närsomhelst.

2010-10-23 @ 17:29:40
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0