Vantar till försäljning

I helgen har jag hunnit sy klart de vantar jag börjat med, även någon mössa och en beställning.

Här kommer lite bebisvantar osv till försäljning

Storleken är 0-3 månader
Alla vantar är fodrade med fleece
Pris: 75:-/ par

Om man vill kan man beställa andra färgkombinationer, vantar fodrade med tunnare tyg.
Och självklart matchande tossar och bebismössor till för 75:- /st

Vill man beställa vanliga barnmössor går det också bra nu. Pris: 100:- st
Frakt tillkommer om de ska skickas

Beställ via mail: [email protected]

Vantar storlek 0-3 månader



Den senaste variant av bebismössa. Storlek 0-3 månader


Kommentarer
Postat av: Milla

Hej emelie jag är jätte sugen att köpa en mössa och ett par vantar till Max syr du till 4-5 månader också?

2010-10-05 @ 13:07:10
URL: http://millvall.blogg.se/
Postat av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Nej men gud så snygga! Sonen är dock 3 månader nu så dom kanske inte passar då?



Du borde försöka "göra i ordning" bloggen lite så man lättare kommer in bland det du syr och så. Om du skulle vilja ha hjälp så tar jag just nu endast 50-100kr för en bloggdesign efter dina önskemål. :)

2011-12-03 @ 21:32:05
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0