Världens bästa

Såhär på morgonen kom vi att tänka på världens bästa person.
Min Awaz som vi saknar mest av allt.
Så jag och Emma säger hej till Awaz som vi vet är en flitig läsare av bloggen.

Vi saknar dig och hoppas du kommer hit snart. Men troligtvis träffas vi inte fören dopet.
Det är ju som en bit att ta sig från London.

Oavsett om hon bor i ett annat land långt från oss och vi inte träffas så många gånger per år så är hon fortfarande min bästa vän, den jag pratar med om allt, och har bäst kontakt med. Vad skulle man göra utan telefon?
Och därför ett självklart val som Emmas gudmor.



I London med mina två favoritpersoner



Kommentarer
Postat av: janna

SÅKLART! :D



(säg förresten att henka måste börja styra upp det här med modellandet) :P

2010-10-20 @ 11:22:49
URL: http://jannabus.blogg.se/
Postat av: Bawa

min sötaste Emelie, saknar din o min finne varje dag, o tänker mke på er. ME LOVE YOU så här mke

( )

2010-10-21 @ 08:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0