Beroende

Det är helt sjukt hur beroende man kan bli av en annan människas närhet.
Sova utan Henrik är hemskt.
Har alltid haft svårt att somna, när jag var yngre kunde de ta flera timmar.
Men sedan jag träffade Henrik har det blivit bättre. Han får mig att känna mig trygg, somnar alltid till ljudet av hans andetag. Det har blivit en vana.

När han sedan åker bort någon natt är det nästan helt omöjligt att somna. Vridit och vänt på mig hela natten. Tog nog ett antal timmar innan jag somnade. Men imorgon kommer han hem igen :)
Då får jag min trygghet tillbaka.

Men det är alltid nyttigt att vara borta från varandra då och då. Så man får sakna varandra.



Jag och min trygghet på Kreta förra året.










Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo det är bra :) ja visst men om jag säger såhär hellre hade jag gått över tiden än att få förtidigt.. men jag fick ju 10 veckor förtidigt. hur är det med dig då ? Kram

2010-09-04 @ 14:00:45
URL: http://jennikha.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Ni är så söta ihop. Det lyser giftastycke om er...när planeras det bröllop??? Mamma mu längtar.

2010-09-06 @ 23:49:37
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0