Distanskurs

Alla kläder är nu tvättade nu är det bara att packa BB väskan, fast känns lite tidigt.
Efter det blir det verkligen bara att sitta och vänta. Imorgon är det prick en månad kvar.
Bara 30 dagar.

Vad ska man packa i BB väskan? det enda jag kommer på är kläder. Äntligen ska hon få använda de kläder som väntat så länge på henne.

Magen känns lite bättre idag, visst det gör fortfarande ont men bättre. Ska försöka ta mig till biblioteket för att hitta lite mönsterböcker, hoppas jag hittar nå bra. Inte fått mitt tyg än men borde komma vilken dag som helst.

Sitter och kollar distanskurser på internet, tänkte kanske börja läsa något under mammaledigheten, fast bara på 25 %. Inte ens säkert att jag hinner med det men kan alltid testa. Frågan är bara, vad?


Henrik med sin brorson Vidar, snart sitter han där med sin egen dotter :)



Kommentarer
Postat av: Helena Edhman

- Amningsinlägg

- Bröstvårts salva

- Kamera

- Lypsyl (blir jätte torr om läpparna om man använder lustgas)

- Hygienartiklar som tandkräm, tandborste, schampo, balsam, hårborste, deo och tvål.

- Tofflor

- Ev. en morgonrock

- Mammakläder (i vissa fall försvinner magen nästan helt, men på de flesta tar det.. host ett tag ;) )

- Godis



Vad jag kunde komma på för tillfället.

2010-09-14 @ 12:08:21
URL: http://www.helenaedhman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0