Fika hos syster

Inget nytt har hänt, inte för jag trodde det skulle de heller.
De sa ju på förlossningen att det kan sippra vatten men att det sen inte kommer nå mer.

Idag har jag ägnat dagen åt att massproducera bebisvantar.

Nu blir det att duscha och göra sig lite fin. Jag och Henrik ska på stan och äta middag på någon restaurang och sedan blir det födelsedagsfika hos min kära syster.
Hoppas hon nöjer sig med en vanlig present fast hennes önskan var att Emma skulle komma :)



Den enda bilden jag hittade på mig och syster, från hennes bröllop


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men vilka underbart vackra tjejer jag har och som mamma mu är så stolt över. Jag och Sandra fick inte rätt på födelsedatumet på lillan men hon kommer när hon känner att det är dags att visa sig för omvärlden. Älskar dig! Kram

2010-10-01 @ 00:07:07
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0