God morgon

Säger god morgon med en kopp kaffe från Starbucks (önskar att det även var starbuckskaffe i den).





Vaknade för länge sen men inte fått liv i mig själv fören nu, det tar på krafterna att inte kunna sova ordentligt på nätterna.
Nu ska jag börja göra mig iordning, snart dax för föräldrautbildning, så när jag kommer hem förväntar jag mig att kunna allt som mamma :)

Sedan far Henrik med kompisar iväg till Lövånger under helgen för att fiska osv.
Och självklart är jag rädd att vattnet ska gå eller förlossningen starta, Men som tur var har jag syster som back up.

Imorgon går vi in i V.35. Nu är det nära. Barnmorskan sa förresten igår att vi verkar ha ett väldigt livligt och friskt barn. Känns alltid lika skönt att höra :)
Mina järnvärden ligger fortfarande jätte bra fast jag vägrar järntabletter, det gör mig glad.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag tror du kan vara lugn. Helst ska du ju gå hela vägen, till vecka 40, eller har jag fel?

2010-09-03 @ 23:52:15
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0