Henrik är min hjälte.

Henrik ringde Ikea men sin arga röst som bara han kan ha. Och den funkade. :)
På tisdag kommer sängstommen, sänggaveln måste vi vänta på tills 15 oktober men det spelar ingen roll.
Är ju sängstommen som är viktig. Så från och med tisdag slipper jag bråka med att ta mig upp från golvet
flera gånger per natt.

Värsta är bara att resten av ikea beställningen ska komma på vårat BF datum. Så får hoppas att hon inte tänkt titta ut just den dagen. Fast chansen är inte så stor.


Kommentarer
Postat av: ida

Hahahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, vilken arg röst? Henka kan omöjligt låta arg Emelie!! =D

2010-09-24 @ 13:33:27
Postat av: henke

" ARGA RÖST "Jag förstår inte vad hon pratar om :-)

2010-09-24 @ 18:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0