Serier, tyg och fika

Idag var meningen att jag skulle ligga i soffan och se på serier hela dagen. Men där vid tolv blev jag uttråkad.
Tog mig ner på stan för att byta lite saker och köpa tyg. Hittade inge tyg, tycker det finns så dåligt utbud
på stan. Men när jag kom hem satt jag mig och beställde från lite olika sidor på internet.
Så nu måste jag verkligen sy för har beställt för ett antal hundra kronor.

Men just nu är det så roligt så blir nog inga problem. Blir bara en ny utmaning för har aldrig sytt barnkläder förut men tror nog det kommer gå bra.

Har nu precis kommit hem från en fika med Janna och Nathalie. Alltid lika trevligt.
Kändes lite konstigt när Nathalie sa, "vem vet nästa gång vi ses kanske du har en bebis".
Och det kan ju faktiskt hända.

Nu blir det iaf serier i soffan.
Henrik har Jour vilket är det värsta jag vet så jag ser ju när han kommer hem inatt.


De var inte så jätte sugna på att vara med på kort





Och en bild på Henrik från igår bara för att han är så söt och duktigt som jobbar så mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så roligt att du kom dig iväg och träffade dina vänner. Varför vill inte dessa snygga tjeer visas på bild? Så fina, vackra och underbara tjejer. Men en sak är säker, att nästa gång du träffar din mamma mu så har lilla Emma föds till världen. Lill mormor längtar tills dess. Kram

2010-09-10 @ 00:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0