Stackars kvinna på ikea



Vi har beställt en sängram därifrån som skulle komma den 22 Augusti, så vi sålde bort den vi hade för att ha plats med den nya. Någon dag efter ringer de och säger att den blir försenad till den 10 September.
Trodde jag skulle få panik.
Att ligga på madrass på golvet är inte det bästa för en höggravid, nästan helt omöjligt att ta sig upp på natten när jag ska gå på toaletten.
Men jag tänkte att jag får stå ut.

Idag ringde dom igen, nu är sängen försenad tills den 20 September. Fick värsta utbrottet mot hon i telefonen. Var nästan på väg att börja gråta. Hon blev helt ställd och visste inte vad hon skulle säga.

Efter jag lagt på fick jag så dåligt samvete, det är ju inte hennes fel att sängen är försenad...
I vanliga fall hade jag inte alls skällt ut henne men vet inte alls vad som flög i mig.
Får väl skylla på graviditeten :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Det är definitivt gravidhormonerna som spökar, men vad trist att ni måste vänta på sängen så länge:(

2010-09-02 @ 10:41:05
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0