Svimma eller spy?

Lärde mig så otroligt mycket, känner att nu kan jag precis allt jag behöver kunna.
Vet iaf hur man hittar till förlossningen :)

Kan väl inte säga att det var så givande, var bara roligt att se Henriks min när de visade tre olika förlossningar.
Visste inte om han skulle svimma eller spy. Men han klarade sig igenom det.

Henrik åkte precis iväg så nu är jag ensam resten av helgen, och kameran tog han med sig så
blir inga bilder på bloggen i helgen.
Kanske borde ta och skaffa mig en egen kamera.

Fick ett jätte fint födelsedags kort av Awaz idag, hade helt glömt bort att jag fyller år om 5 dagar.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Emma kommer på min födelsedag ;) den 28 kram kussen

2010-09-03 @ 19:48:08
URL: http://jennikha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0