Två veckor kvar

Igår var det två veckor kvar tills vårat BF datum vi hade i början.
Idag är det två veckor kvar till Systers datum och imorgon två veckor kvar tills mitt.
Och vi är helt bestämda på att vi har rätt :) Tänk om man hade så tur.

Men har vi det så är det inte länge kvar tills lilla Emma tittar ut. Då får jag sniffa bebis dygnet runt :)
Man ser alla som fått barn och då blir man bara mer och mer sugen. Längtar så otroligt.

Nu ska jag snart till barnmorskan och se så allt ser bra ut inne i magen.
Sedan blir det träff med Maria på jobbet för att äta lunch. Man saknar faktiskt jobbet. Känns som att det var evigheter sedan Jag jobbade.

Idag går Henrik av sin Jour, ÄNTLIGEN! Och det firas med middag på stan, och fyra dagars helg för han.
Underbart!

Senare idag lägger jag ut recept på daimrulltårtan, många som frågat. Glömmer jag påminn mig :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: jo jag kan tänka mig det. jag började längta så enormt mycket efter våran skruttis i magen när några som var beräknade före oss fick sina.



med det är värt all väntan! tro mig. vi gick över nästan 2 veckor. men det var det värt"

2010-09-16 @ 09:42:22
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Sola

Hej Emelie kan du ite vara snäll och skriva recept på Passionsfruktstårtan ocksåoch om du vill på kärleksmumsen så är du jättegullig men det är du ändå. Mamma bakade alltid dom men jag hittar inte receptet,hon hade cocos uppe på dem har du det med.Ni får ha det så bra alla tre.Och puss och kram på er.



2010-09-16 @ 09:51:16
Postat av: Zandra

tänk att ju längre bebisen stannar i magen desto större chans att dom håller sig frisk då dom kommer ut. och gå inte och vänta på att något ska hända utan passa på att göra saker som du gillar att göra. umgås med vänner, baka, bada, promenera, shoppa mm.

gör eventuellt saker som du inte kommer kunna göra så smidigt efter att bebisen kommit ut.



det är toppen på nya BB. jag ska lägga upp bilder på rummet på bloggen snart. (daniel fick stanna tillsammans med oss i det rummet den natten som vi var kvar där)

2010-09-16 @ 20:37:29
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0