Mysko

Det blev ingen resa för oss. Igår vaknade Emma med ögoninflamation och förkylningen hon dragits med länge hade blivit mycket värre.
Själv har jag också åkt på någon mysko sjukdom då jag nästan inte kan prata och hostar hela natten.
Har inte alls ont eller så.

Så det kändes inte passande att åka. Har vi tur och blir friska till torsdag kanske vi åker till Junis några dagar och tar jokkmokk någon annan helg. Vi får se. Annars får vi fira våran första påsk sedan vi blev ihop här i umeå.
Vad gör man då??

Men Emma leker här hemma för fullt fast hon kanske inte mår super.



Hon åker runt för fullt med gåstolen och försöker få tag i saker


Och busar i bollhavet..



Busunge



Och spelar dator



Gladskit :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hon är den vackraste och underbaraste lilla trollunge som finns, mormors lilla trollhjärta>3

2011-04-19 @ 22:24:49
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Janna

jag saknar er..



och förresten, kan du inte lägga upp en bild på vardagsrummet så jag får se tv-bänken som ni satte upp på väggen. :) puss och krya på er.

2011-04-19 @ 23:06:30
URL: http://jannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0