Sjukstuga

Vi har sjukstuga här hemma. Emma har åkt på en dunder förkylning.
Det är så synd om henne. Fast vi har haft tur och klarat oss länge sedan hon var sjuk första gången.

Hon vill hela tiden vara nära, ligga i famnen och gosa. Så samtidigt är det ju lite mysigt.
Men jag önskar jag kunde ta hennes sjuka, så jobbigt att se henne så dålig.

Ska försöka bli bättre på att blogga bara, men forfarande ingen direkt inspiration.

Nu ska jag mysa med mitt hjärta och hoppas hon kan sova någon timme inatt iaf.




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Stackars liten pluppis...jag tror mormor fått en släng av förkylning för jag har ont i hela kroppen och känner mig lite yr, men jag lovar att det är det värt för att bara få pussa och gosa med lillan.



Hoppas hon blir bättre fort!

Älskar er!

Kram

2011-04-06 @ 09:47:03
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0