Ziperall

Bestämde mig för att köpa en one piece, efter mycket letande hittade vi tillslut affären i Stockholm.
Hade redan bestämt vilka jag skulle testa. Självklart var det alla slutsålda så jag fick åka hem utan en.

På hemsidan var de också slut så tillslut beställde jag en ziperall ist. Ska vara exakt samma som one piece men ett svenskt företag, och nu har de kampanj så fick den för halva priset, Perfekt!
Så nu väntar jag med spänning på att den ska komma sen kommer ni inte se mig i något annat.


Denna blev det, tyvärr ingick inte killen. Kanske hade kunnat tjäna en del om jag la ut honom på tradera.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Snygg! nej men den är nog så skön att gå hemmavid och mysa med. Mys och njut. Kram

2011-04-08 @ 01:29:10
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Alx

Lägger du ut honom köper jag!

2011-04-11 @ 15:57:50
Postat av: Jasmine

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-03-18 @ 15:19:54
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0