Bloggtorka

Har ingen aning om vad jag ska blogga om. och när det är så här kallt ute så håller vi oss mest hemma och inte gör så mycket.
Så ge mig förslag, vad vill ni veta, vad ska jag skriva om?

Emma är nog i någon slags fas som alla pratar om. Hon har ätit två gånger inatt fast hon inte brukar äta alls. Varit jätte gnällig och vägrat sova hela dagen. Så fas eller kanske tänder på väg?
Eller så är hon kanske helt enkelt uttråkad och less på sin mamma. Jag är iaf helt slut, är ju van att ha värsta lyx barnet som sover hela natten och alltid är glad och snäll.

Ikväll har vi varit på kalas hos Theodor. Glömde som vanligt kameran.
Men även Emma fick paket, en baby björn bärsele av Tim med familj. Det tackar vi så mycket för :)



Emmas nya bärsele

Emma tränar för fullt att ligga på mage vilket hon tills för några dagar sedan stenvägrade


Kommentarer
Postat av: Ida

Bilder på dig själv!!!

2011-02-16 @ 22:32:46
Postat av: Zandra

Bilder av díg och lägenheten

om kommande projekt

eller om jobb och så

om saker du skulle vilja göra/baka/uppleva/göra om

om onödiga saker! :)

saker du vill ändra på



Vid 5, 8, 12, 19, 26, 37 och 46 veckor har dom utvecklingsperioder. det kan självklart skilja från barn till barn. men dom går iaf igenom 7 utvecklingsperioder under sitt första år. alla barn reagerar dessutom olika på alla perioderna.

2011-02-17 @ 08:45:22
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0