Hello Kitty, bugaboo och apor.




Kom nyss hem från babyproffsen. Hade sett att bugaboo åkpåsarna var på rea och eftersom det snart är dax för sittdelen så behöver vi en åkpåse till den.
Så vi fyndade lite. Nypris: 1250:- och reapris: 899:-. Plus att vi hade bonus där på 608 så den blev inte så dyr.

Tyvärr fanns inte den cerisa som jag så gärna ville ha. Vilket säkert gjorde Henrik jätte glad som faktiskt fick välja den blåa. Den var jätte fin och jag älskar blå men lär väl få höra att vi har en söt pojke. Och JA jag vet att tjejer också kan ha blå!

Vi passade även på att kolla efter en resevagn tills vi ska till Mallis. De hade en på erbjudande för ett jätte bra pris. En Hello Kitty vagn :) Det värsta Henrik vet är Hello Kitty men eftersom att den var så otroligt billig lutar det åt att köpa den.

Sen såg jag världens sötaste leksak till Emma. Alla som känner mig vet att jag älskar apor, (helst Paul Frank) så kunde inte hålla mig när jag såg den. Helt underbar!


Emmas nya åkpåse



Emmas kanske blivande vagn :)




Kommentarer
Postat av: Malin Melin

Visst är Hello Kitty vagnen snygg.Våran pruppis är heltokig i allt som har med Hello Kitty saker att gö

ra.

2011-02-11 @ 09:15:35
Postat av: Zandra

jag och lillan är tokiga i hello kitty och vi har också spanat in den där skönheten! :)

2011-02-11 @ 09:16:16
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0