Katten Gustav

Idag körde vi alla hjärtans dag på Katten Gustavs vis, med Lasagne! :)

Vi passade ist på att göra lite mysigare middag igår kväll då Henrik gjorde vitlöksstuvad fläskfilé med klyftpotatis. Så till middag idag valde jag min favoriträtt som då är lasagne. Gjorde med färska lasagneplattor, med god sallad och vitlöksbröd till.
Till efterrätt gick jag faktiskt och köpte chokladbakelser på Finas, kände inte för att baka något.

Skulle även göra det mysigt och duka fint men hittade inte min vita duk så fick pappersduken från dopet :)
Men både Henrik och Mamma verkade nöjda iaf.

Fick jätte fina örhängen av min älskade, han är så fin.


Pappersduk är romantiskt :)



Gott med Lasagne





Gårdagens middag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0