Lyxfällan vs Solsidan

Varken jag eller Henrik ser så mycket på tv, alltså tv-kanalerna.
Men det finns två serier vi följer på tv:n.



Den första är lyxfällan som går 16:55 måndag-torsdag. Då ser vi till att vi hunnit äta och städat undan så vi kan sätta oss och njuta av andras ekonomiska problem.
Jag har som svårt att förstå hur folk kan sätta sig i sådana ekonomiska situationer. Man känner sig som duktig när man tittar på programmet.

Men jag tror att det är ett nyttigt och lärorikt program som får många att tänka om.



Den andra serien är solsidan som går varje söndag 20:00. Det är en serie man verkligen sitter och väntar hela veckan på. Otroligt skön svensk humor som helt enkelt ger en ett gott skratt.
Och ett gott skratt förlänger ju livet :)

Här hemma kör jag på "Annas" kommentar: "tänkt dig brösten som två mattanter som står och skopar rotmos hela dagarna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0