Bebis i magen

Har verkligen inte varit speciellt duktig på att blogga. Haft mycket för mig.
Bakade mycket i söndags. Även igår men hann även med kinalunch med Jannike och Sofia. Sen på kvällen var Ida här och hjälpte mig baka.

Idag har vi haft prästen på besök, gått igenom allt inför dopet. Så allt är som klart, väntar bara på att lördagen ska komma. Men först längtar vi tills fredag då våran Awaz kommer, oj vad vi längtar!

Våran flicka är så duktig. Inatt sov hon från 21.30-06.20 och jag väckte faktiskt henne. Hon var fortfarande hela däckad men jag höll på att explodera. Hoppas verkligen att det håller i sig men vågar inte hoppas på för mycket.

Imorgon blir det troligtvis barnvagnsbio med Janna. Ska bli roligt att testa på.

Måste förresten börja träna och sluta äta skit. Theodor frågade om jag hade en till bebis i magen redan, det kändes bra. Barn är alldeles för ärliga men det kan vara bra också. Så nu är det bara att skärpa sig.


Mammas sessa



Ida tvingade mig att vara med på bild när jag bakade


Kommentarer
Postat av: Zandra

ibland tycker jag att det ser ut som om jag själv skulle ha en bebis i magen.. man måste snart börja tänka ordentligt. jag ska försöka gå ner i vikt sen när jag slutar amma,

2011-01-26 @ 08:42:23
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0