Vuxet sällskap

Oj va skönt det är att kliva upp på morgonen och Henrik är hemma. Någon att äta frukost med, dricka kaffe med. Visst jag gör det varje dag med Emma men vuxet sällskap(så vuxen man nu kan kalla Henrik).

Det var så fint väder idag så vi tog en promenad. Gick förbi Emmas Farbror Roger med familj och bjöd in oss på kaffe. Men vi bjöd tillbaks senare med middag och blåbärspaj.

Nu ikväll har Sara och Dina varit förbi. Dina har lekt med Emma och hon tycker det är så roligt och bara skrattar.

Nu försöker Henrik söva Emma, så passar på att blogga. Skönt med helg så man får lite avlastning. Annars är det jag som söver oftast. Tycker det är viktig att Henrik ska få gå och sova när han ska upp och jobba. Jag kan ju vila med Emma på dagarna och mysa i soffan.

Fast nu vill hon inte sova så mycket på dagarna längre. Idag har hon sovit ca 2 timmar sedan åtta imorse. Så ikväll har hon varit otroligt övertrött.



Mina två hjärtan när Emma bara var två veckor, nu är hon tolv veckor redan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0