Bröstsmärta

Oj vad jag längtar tills jag slipper ullinläggen, amningskupor och amningsbh.
Den här helgen och de senaste dagarna har varit ett rent helvete. Fy fan vad ont jag haft i brösten.
Men idag börjar det känns mycket bättre. Hoppas de helt går över snart. Har forfarande 8 dagar kvar av mina tabletter.
Har än så länge inte fått nå andra biverkningar än illamående och trötthet. Men det räcker!

Har inte heller haft så mycket blogglust. Inte haft så mycket att skriva.
Vissa dagar känns det som man kan göra tio inlägg och vissa sitter man bara här och försöker komma på något.
Som just nu!

Emma var så trött nu ikväll fick tvinga henne att vara vaken, men nu sover hon så sött för första natten i sin "stora" säng. Tror jag snart ska göra henne sällskap i drömmarnas värld.



Trött liten flicka


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Emma har dessa underbara trollögon från sin mamma

2011-03-12 @ 23:32:45
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0