Emma och mamma på resa

Nästa helg åker Henrik med sina kompisar till riksgränsen för att åka snowboard(om det finns snö kvar).
Jag och Emma ville också åka på resa så vi funderade på att åka till Jokkmokk. Men skulle bli så jobbigt att åka själv med all packning och byta tåg osv.

Men som tur var såg jag att tåget Henrik åker går förbi Murjek där jag ska hoppa av. Så jag och Emma bokade oss på samma tåg så vi kan hjälpas åt med all packning. Så nu får Henrik dras med oss 4,5 timme på tåget, sedan hoppar vi av och han får åka lika länge till :) Men tur för han så fick vi platser någon rad bakom.

Så nu ska jag och Emma ut på resa alldeles själva (förutom tågresan). Ska bli roligt och Emma är så glad att hon ska få vara med Mormor och G-moster i 4 hela dagar.



Emma med mormor. Nästan två månader ung.


.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jippi! Nu längtar mormor mu tills ni kommer hit:) Då blir det pysmys i stora drag.

2011-05-03 @ 07:15:44
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0