Planerings psyko

Imorgon kan jag säga att nästa vecka åker vi utomlands.

Jag har alltid varit en extrem planerings människa. Bara att packa till mig själv är ett stort projekt med listor och veckors planerande om vad som ska med. Och det är inte bara mig själv jag planerar för, tror Sandra höll på att bli galen på mig det året vi skulle åka till Turkiet, fast hon slapp tänka så mycket :)

Hur tror ni det är nu när jag även har Emma att tänka på?

Planeringen började för ungefär två månader sen och nu är jag äntligen klar med hennes packning.
Tror jag.... Så nu är det dax för mig själv och jag har inte ens köpt badkläder än.



Emmas lilla packning



Min hjälpreda



Kommentarer
Postat av: Zandra

Hur länge ska ni vara borta?

2011-05-22 @ 20:32:29
URL: http://bloggzandra.blogspot.com
Postat av: Zandra

sv: majskrokar skulle inte räcka för Linnéa iaf. haha.

men det är alltid bättre att packa för mycket än för lite.

Ni lär väl köpa en hel del nytt också?

2011-05-23 @ 17:29:03
URL: http://bloggzandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0