Att äta själv


Känner mig dålig som inte bloggat på länge men det saknas tid.
Här hemma har vi fullt upp hela tiden känns det som. Och på kvällen när Emma går och sover gör även vi det, oftast. Hon är inne i en period då hon vaknar ca 10 gånger på natt så vi behöver all sömn vi kan få.

Henrik har börjat jobba heltid igen och det känns konstigt att vara själva hela dagarna.
Är så länge han jobbat halvtid och det har varit så skönt.

Emma bara växer och växer och nästa vecka fyller hon ett år, så overkligt.
Kalas planeras för fullt och presenter köps in, inte för att jag egentligen behöver köpa fler men det är ju så roligt.

Nu har hon börjat krypa in i sitt rum och kan sitta där och leka själv länge. Skönt för mig så jag hinner få något gjort.
Hon går med allt hon kommer åt, och älskar gåvagnen. Skulle hon bara våga ta steget ut skulle hon gå utan problem.

Vi försöker lära henne äta själv så bjuder på bilder från första gången.






Kommentarer
Postat av: Gilla

Något så koncentrerad :))

2011-10-20 @ 14:19:44
URL: http://gillasfoto.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken duktig tjej du har :) sv: Alva har storlek 92 på både skaloverallen och byxa/jacka och de är lagom till henne som har 92 på det mesta nu, men funkar nog i vår också. Jag har inte sett pops ugglor, ska genast spana in! Tack för tipset :)

2011-10-22 @ 12:28:37
URL: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0