Middle of nowhere but somewhere

Idag klev jag och Awaz upp för att fara till andra sidan London för att hämta ett paket. De stängde tolv så vi hade bråttom.
Efter stängda tunnelbanestationer och massa problem kom vi på halvvägs att vi aldrig hinner.
Så vi hoppade av tunnelbanan för att åka och shoppa på Oxford street ist.
Vi hoppade av mitt i ingenstans och vi hade ingen aning om vars vi var eller hur vi skulle ta oss därifrån.
Men tillslut kom det ett tag, vi hoppade på och efter många byten kom vi fram.
Har nog aldrig shoppat så mycket i mitt liv, Henrik fick även överföra mer pengar.
Har varit jätte dålig på att ta kort, fast vi gjort så himla mycket de här dagarna.

Började med att spilla ner mig själv med kaffe, två gånger!

In the middle of nowhere
Jag försökte hitta ut
Vars ska vi?
Awaz väldigt road

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0