Mystid med Emma


Bloggen har inte varit första prioritering de senaste dagarna.
Haft mycket att ta igen med Emma.

När jag kom från flyget sprattlade hon som en tok och slängde sig i min famn, många pussar och mycket gos fick jag, hela dagen. Vad jag älskar den flickan.

Hade otur och fick inte min väska men igår kom den till Umeå och Emma kunde få sina presenter.
Hon blev väldigt nöjd, speciellt över sin fjärrkontroll. Nu hoppas jag hon låter bli våra.

Tänkte visa allt jag köpt men det mesta är julklappar och födelsedagspresenter så bäst att låta bli. Men mycket blev det.

Lovar att jag imorgon ska lägga u recepten på LCHF-fikat som många bett om och att skriva om mina favoriter i London.



Tung låda



Emmas nya bilbana





Emmas första docka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0