Busplaneten


Förmiddagen har jag och Emma tillbringat på Busplanetenm och bara för eran skulle drog jag med mig kameran.
När vi kom hem däckade Emma på en gång, helt slut.

Även jag är slut, skulle vila men ist städade jag undan, dammsugade, hängde tvätt och slängde in en till maskin, duschade och gjorde mig iordning.

Nu har Emma vaknat. Vi ska äta lite mellis sedan posta allt vi sålt på tradera och så blir det stan med Ida.
Vi måste ju spendera de pengar vi tjänat :)

Klockan sju blir det att hämta Henrik på flyget, kommer nog göra en liten tjej så glad.










Kommentarer
Postat av: Pappa

Va fin bilder. Saknar dig emma

2011-09-21 @ 16:21:16
Postat av: Ida

på sista bilden är hon jättelik Casper.



Och, emelie, kan vi boka sy-in-idas-grejjer-dag på fredag eller söndag?! Det har typ gått ett år nu.......

2011-09-21 @ 23:57:58
Postat av: Elisabeth

Men hon är ju så vacker, mormors lilla prinsessa! Det är bra att hon gör slut på mamma:) Kramar i massor

2011-09-22 @ 19:31:53
URL: http://mammaamu.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Känner igen dessa mockasiner som Emma har. Du hade exakt likadana när du var liten.

2011-09-22 @ 19:32:35
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0