Full rulle


På morgonen klev Henrik upp 05:00 för att fara till Jönköping på jobbmässa.
Så jag och Emma är själva tills imorgon kväll.

Idag har vi haft fullt upp. Förmiddagen tillbringades på öppna förskolan som Emma älskar.
Sedan efter hennes vila var vi ute och lekte nästan två timmar. Ikväll hade vi tur, Dina och Adam kom hit och lekte och Emma blev självklart överlycklig. Finns inget bättre än andra barn.

Nu är det en liten tjej som sover gott, hon var helt slut.

Funderar på att skaffa mig en liten kamera, blir sällan bilder förutom när vi är hemma.
Vår blir så klumpig att ha med.


Bjuder ist på en bild från någon vecka sedan när Emma var redo för utelek.


Kommentarer
Postat av: Elin och Alva

Sötaste tjejen och vilken fin mössa! Tack för din kommentar, vad kul att du gillade bilden! Angående Alvas kläder så gillar jag mest retrostilen och då är det märkeskläder som gäller oftast, så det blir mycket köpt begagnat då jag inte vill lägga ut så mycket pengar. Sen gillar jag hemmasydda plagg också då tygerna är så färgglada och speciella. Men självklart köper jag en del på hm också då det kommer in fina plagg, och alla basgrejer typ underkläder, sockar, tights och fleecekläder köper jag såklart på hm! Fast jag köper ju alla kläder till mig själv där så jag drar nog in tillräckligt mycket pengar till företaget ändå haha.. Ha en fin kväll! Kram

2011-09-20 @ 20:26:25
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: ida

jaaaa fikaaa, ring mig!!!

2011-09-21 @ 12:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0