Jag åker


Om 6 dagar är det dax. Jag ska åka bort och vara ifrån mitt hjärta för första gången.
Om 6 dagar åker jag till London.

Jag känner mig verkligen inte redo för det här, vara utan min Emma, inte träffa henne på fyra dagar.
Kommer gråta när de lämnar mig på flyget, förstår inte hur jag tänkt det här.

Men självklart längtar jag också. Träffa min Awaz, gå på stan utan barnvagn, sova utan att bli väckt på natten.
Det är nog nyttigt för oss alla, de har ju aldrig varit själva mer än några timmar.
Men tvekar inte alls att det inte kommer gå bra. De kommer nog inte ens märka att jag är borta.


Min kära Awaz och älskade Emma


Kommentarer
Postat av: Bawaz

du kommer o va i väldigt goda händer!!! längtar tills du kommer!!!!!!!!!!

2011-09-29 @ 22:06:36
Postat av: Elisabeth

Åh, så roligt för dig att åka och träffa älskade Awaz!! Då är du kanske inte hemma när jag kommer ner, men jag ska mysa med min lilla pluppis ändå. Jag kommer ner på söndag, när åker du? Kram

2011-09-29 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0